Quote

“I'd rather regret the things that I have done than the things that I have not.”
― Lucille Ball

Wednesday, January 21, 2015

Schoolbank

If you don't know what is SCHOOLBANK, you are not a native Dutch and better skip this post.

Maar als je weet wat schoolbank betekent, dan kun je mijn registratie op de site SCHOOLBANK hier bekijken.

Het is een site van Sanoma (tijdschrift uitgeverij en eigenaar van een aantal internet sites), waar ik mijn laatste project gedaan heb voor mijn pensionering.

Het is geen erg flitsende site en heeft ook geen eigen logo, dus dat kan ik hier niet tonen. Vandaar mijn eigen logo maar even toegevoegd.

Ik denk dat velen met mij, die de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt, last krijgen van nostalgie, omdat er plotseling veel meer tijd is om te relaxen en reflecteren wat het leven gebracht heeft.
En terugkijkend is, in mijn beleving, de jeugdperiode wel heel erg belangrijk geweest en iets om te koesteren - vooropgesteld dat je een fijne jeugd gehad hebt - en die je graag zou willen herbeleven door daar met je jeugdvrienden nog eens over te praten, maar nu met de ervaring van bijna een heel leven.

Vandaar dat ik mij heb ingeschreven op deze site, een aantal klasse-foto's geplaatst heb met alle namen van mede-leerlingen en met een aantal inmiddels ook contact gehad heb, al of niet via deze site.

Printfriendly

Contact Form

Name

Email *

Message *